Odzież reklamowa – dlaczego warto inwestować w jakość?

Odzież reklamowa może stać się najlepszą reklamą lub najskuteczniejszą anty-reklamą Twojej firmy. Oczywiście Twój wpływ na jej użytkowanie przez osoby trzecie – głównie klientów – jest mocno ograniczony. Nigdy nie wiesz, czy „Twój” t-shirt posłuży za piżamę, odzież roboczą do kopania w ogródku, czy może trafi między inne koszulki codziennego użytku, co – z marketingowego punktu widzenia – byłoby najlepszą opcją. Jedyne, co możesz zrobić, to zadbać o to, żeby odzież reklamowa z Twoim logo była „za fajna” na piżamę, czy do grzebania przy samochodzie. Jak to zrobić? 

Zamawiając odzież reklamową zwróć uwagę na: 

  • KRÓJ 

Workowate t-shirty typu uniseks już dawno odeszły do lamusa. Jeśli chcesz, żeby odzież z Twoim logo była  chętnie noszona zadbaj o odpowiednie kroje dla kobiet i mężczyzn.

  • ROZMIAR 

Fajna koszulka powinna dobrze leżeć. Zamawiając koszulki zwróć uwagę na rozmiarówkę. Zamów więcej sztuk w rozmiarach S i M, trochę mniej w rozmiarze L i nie przesadzaj z ilością sztuk w rozmiarach powyżej L. W miarę możliwości pamiętaj również o mniejszych koszulkach dla dzieci. 

  • TKANINĘ

Wybieraj tkaniny, które dobrze się noszą i są trwałe. Jeśli „Twoja” odzież reklamowa rozciągnie się po pierwszym praniu z pewnością przestanie być reklamą i stanie się anty-reklamą. W prawdzie odzież z dobrej i trwałej  tkaniny jest droższa, ale jeśli spojrzysz na to z perspektywy trwałości przekazu marketingowego, to wydatek o dużym prawdopodobieństwie zwrotu z inwestycji. 

  • PROJEKT GRAFICZNY

Śmieszne, intrygujące lub nietypowe grafiki  lub wzory są właśnie tym, co czyni dany ciuch fajnym. Jeśli masz taką możliwość postaraj się wkomponować logo firmy w nietuzinkową grafikę. W tym celu najlepiej skonsultować się z profesjonalnym grafikiem, najlepiej znającym specyfikę Twojej firmy i branży, w której działa.  

  • TRWAŁOŚĆ NADRUKU 

Dobry nadruk nie spiera się i nie łuszczy przez długi czas. Im dłużej nadruk na odzieży reklamowej będzie nienaruszony, tym dłużej odzież będzie mogła spełniać swoją rolę – promować Twoją firmę. 

Im wyższa będzie jakość odzieży reklamowej z Twoim logo, tym silniejszy będzie jej pozytywny przekaz marketingowy i odwrotnie – im gorsza jakość, tym silniejszy przekaz negatywny. Dlatego zamiast ryzykować wizerunek swojej firmy, korzystaj z pomocy profesjonalistów.